14 Mart 2023 Salı

Uzun Bir Sessizlik Ve Tekrar Ben (Yeniden Başlıyoruz)

 Merhaba Değerli dostlar. Uzun bir aradan sorma tekrar yazmaya ve bloğum da yayınlamaya karar verdim. Yaklaşık olarak 4 yıldır yayın yapmıyorum. Bu süreçte neler mi yaptım kısaca bahsedeyim.

   2019 yılı bizim için hem üzücü hem de hızlı geçti.  Mevcut iş hayatımda her şeyi yerinden oynatan bir karar aldık ve şirket yapımı değiştirdim. Hatta zorunda kaldım da denebilir. Yıllardır emek verip kurduğumuz ve yol yürüdüğüm insanlarla yollarımızı ayırmak zorunda kaldım. Bu kara iş hayatımda almış olduğum radikal kararlar biri oldu. Uzunca bir süre süreci kontrol etmek için çabaladım ve hayatımın en derin ve en köklü tecrübelerini edindim. Tabi bu durumları yaşarken yeniden yapılanma adına çok girişimlerde bulundum. Tüm ağırlıklarımdan kurtulduktan sonra tam arkama yaslanıyorum ki pandemi patladı.

    2020 yılına girerken dünyaca yaşadığımız bu olay gerçekten ezber bozan bir haya bizleri soktu. Sağlık sektöründe olmam nedeniyle bu olaylar bizim bire bir şahit olduğumuz urumlar haline dönüştü. Bazen guru verici bazen de gerçekten olmaz dediğimiz bir sürü olaya şahitlik ettik. Her kes üzerine düşen tecrübeyi aldı. Çok üzcüdür ki çoğu insanimiz bu hattan opmak zorunda kaldı.Ölümün ne kadar basit ve en olmadık zamanlarda karşımıza çıkabileceğimize şahit olduk. Online hizmetler hayatımıza girdi. Online siparişler, toplantılar, eğitimler v.s derken bir sürü süreç atlattık. Sanki bir film senaryosu gibi izledik her şeyi.

    Bu dönemde sağlık sistemine hizmet ettim ve yerli ventilatör üretimi için kolları sıvadık. Türkiye'nin öncü firmaları tarafından verilen üretim işlerinin tümünü kanımıza ve canımızla çalışarak katkıya çevirdik. Bu bizi çok gururlandırdı. Tüm süreçlerin altından kalktık ve Vatanımızı dışa bağımlılıktan kurtardık. Bu projede katkımız olması bizi çok mutlu etti.

Fakat ilerleyen süreçte her şey ranta dönüştü. Yapmış oluğumuz her şey sanki biz yapmamış gibi davranıldı. Oyunun dışına atılmakta çok hızlı davranıldı ve gururla ilerlediğimiz süreçte her şey tersine döndü ve bir çok mahkemeye gitmek zorunda kaldık. Şuan nur topu gibi iki mahkememiz oldu.

    Maalesef ülkemizde etik olmak zayıflık olarak algılanmakta İnsanların para uğruna yaptıklarını görünce gerçekten hayatı bir kez daha sorgular oldum. Gururla çıktımız ve kanımızı canımızı emek ve sermayemizi koyduğumuz bu yolda işlemler bitinde kurtulun maya çalışılan bir hale düştük. İnanın bizi de üzen ve kıran bu oldu. Artık gerisini Türk adeti yerine getirecek.

    Bardağın dolu tarafından baktığımda ise hem eğlendim hem de üretim tecrübemin azımsanmayacak kadar gelişmesini sağladım. Bu da beni yeni girişim projelerine girmeme ışık oldu. Şuan üretim süreçleri dışında üretim ve belge danışmanlığı yapmaya başladım. İnsanların sizi dinlemesi ve sonrasında başarmalarını görmek mutlu edici. 

    Ben ne adar olumsuzluk içerisinde düşmüş ve tecrübe etmiş olsam da üretme aşkımı asla yitirmedim. Yine farklı yine öncü bir çok işle yoluma devam ediyorum. Bu vatanın bize ihtiyacı var bu ara her ne kadar zor olsa ülkem için üretmeye devam edeceğim. Bu konuda bana her daim ulaşa birsiniz. Elimden geleni yapacağımdan kuşkunuz olmasın.

    Yazılarım devam edecek selam ve sevgiler.


Mesut ACAROĞLU

Mart 2023

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Uzun Bir Sessizlik Ve Tekrar Ben (Yeniden Başlıyoruz)

 Merhaba Değerli dostlar. Uzun bir aradan sorma tekrar yazmaya ve bloğum da yayınlamaya karar verdim. Yaklaşık olarak 4 yıldır yayın yapmıyo...